poniedziałek, 8 czerwca 2015

Testowanie produktów - Streetcom Perlux

Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować różnego rodzaju portalami dzięki, którym można przetestować różnego rodzaju rzeczy.
Myślę, że wypróbowanie czegoś przed zakupem pełnowartościowego produktu jest bardzo dobrą opcją.
Możemy w taki sposób przekonać się czy dany produkt spełnia nasze oczekiwania, czy jest warty swojej ceny itp.


Dzięki stronie Streetcom mam okazję testować perły piorące Perlux.


Nigdy wcześniej nie używałam takiego typu produktów, zawsze tradycyjnie kupowałam proszek do białego, do kolorów itp.
Kapsułki Perlux pozwalają Nam niewątpliwie zaoszczędzić miejsce, proszki zajmują dużo więcej miejsca niż paczka Perlux, a oszczędność miejsca w małym mieszkaniu jest niewątpliwie bardzo ważna.
Nie musimy się także przejmować ile proszku wsypać by dobrze doprać ubrania, często nie mając czasu sypiemy proszek "na oko" przez co możemy używać go za dużo lub zbyt mało i nie dopierać ubrań.
Plusem Perlux jest też moim zdaniem cena jak policzymy sobie koszt dobrego proszku i odplamiacza okazuje się, że kapsułki są tańsze.
Używałam do prania już Perlux Color i Perlux White.

Do prania białych ubrań używam standardowo proszek i odplamiacz. 
Niestety białe skarpetki szybko się brudzą i ciężko dopierają.
Kapsułki Perlux dobrze dały sobie radę z przybrudzonymi skarpetkami i plamie po fluidzie na koszulce.
Po użyciu Perlux Color ubrania były dobrze doprane.
Poradziły sobie z plamami po dezodorancie bez zastrzeżeń.

Ogólnie kapsułki poradziły sobie z praniem bardzo dobrze, jako duży plus zaliczam to, że zajmują mało miejsca i są łatwe w użyciu ( nie trzeba nic odmierzać, wystarczy wrzucić kapsułkę).



Zachęcam Was do zainteresowania się tym produktem, myślę, że warto go wypróbować.

Napiszcie jak u Was sprawują się kapsułki do prania.










3 komentarze:

  1. mnie osobiscie nie "powalily" na kolana.najbardziej nie podszedl mi zapach kapsulek:D jakis taki chemiczny jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam płynu do płukania, który bardzo ładnie pachnie więc nie wyczuwałam wcale zapachu kapsułki :)
      Dla mnie dużym plusem jest oszczędność miejsca, które w moim małym mieszkanku jest bardzo ważne :)

      Usuń
  2. Ja też ostatnio dostałam próbkę Perlux i jestem zadowolona z ich działania :)

    OdpowiedzUsuń