czwartek, 18 czerwca 2015

Pyszne obiady dla zapracowanych - Kurczak z ryżem i warzywami

Postanowiłam, że będę Wam pokazywała pomysły na szybkie oraz takie które robią się dosłownie same obiady dla zapracowanych, zabieganych.

Bardzo lubię robić proste dania, które uwielbia moja rodzinka.
Wykonuje się je szybko i łatwo lub wystarczy wsadzić je do piekarnika i robią się dosłownie same, a ja w tym czasie mogę sobie odpocząć lub zająć się czymś innym.





Pierwszy pomysł na szybki obiad, który zrobimy dosłownie w 15-20 min to ryż z kurczakiem i warzywa na patelnie.

U mnie w daniach obiadowych króluje ryż.
Bardzo lubi go moją druga połówka :)

Ten obiad robię zawsze gdy nie mam ochoty spędzać dużo czasu gotując.
Obiadek robi się dosłownie w 15-20 min.

Składniki obiad:
Kurczak
Przyprawy
Mieszanka Warzywa na patelnie
Ryż

Najczęściej już dzień wcześniej kroję i marynuję mięsko.
Najpierw zabieramy się za gotowanie ryżu bo zajmuję to najwięcej czasu.
Następnie zajmujemy się warzywami na patelnie, wysypujemy je na patelnie i przykrywamy.
W czasie gotowania się ryżu i duszenia warzyw zajmujemy się mięskiem.
Najczęściej już dzień wcześniej kroję i marynuję mięsko.
Ja przyprawiam mięso czubricą czerwoną i przyprawą do kurczaka.
Mięsko podsmażamy i gotowe :)

Do tego obiadu zrobiłam też szybki i zdrowy deser w 5 min
Pokruszyłam musli , truskawki zblendowałam.
Na dno szklaneczki wyłożyłam musli, następnie jogurt naturalny i zblendowane truskawki.
Ja uwielbiam takie desery, nie za słodkie, lekkie i zdrowe :)



A wy macie jakieś swoje sprawdzone przepisy na szybkie obiady ?

Miłego wieczoru :)






2 komentarze:

  1. Uwielbiam dania tego typu, ale bez kurczaka, jestem wegetarianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też czasami jemy bez mięska i jest równie pyszne :)
      pozdrawiam

      Usuń